Volgers

zaterdag 26 januari 2019

Sinterklaas kapoentje..

Samen met verschillende Stampin' up demonstratrices een Sint swap gehouden.
De opdracht was 'Glamour Sint' een tikkie goud.


Nou de associatie bij Sinterklaas bij mij is sowieso rood en geel, dus dat geel was erg makkelijk vervangen door goud.
Je kreeg iemand toegewezen en daar mocht je dan wat Sint-creaties voor maken. 

Ik heb verschillende dingetjes gemaakt, een notitieboekje, een boekenlegger, een houder voor een buisje met snoepjes, een snoepzakje en het mooiste vind ik het grote boek van Sinterklaas, in dit geval begon de naam van degene wie ik had met een E.



Het grote boek van Sinterklaas was niet gevuld met informatie, maar met een chocoladeletter. Wat een verrassing hè!
Ik vond het een geslaagde swap, wat vind jij ervan? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten