Volgers

donderdag 24 januari 2019

Terug van weggeweest..


Mijn blog heeft een hele poos stil gelegen.
Nu wil ik toch graag een ouder albumpje met jullie delen.
Ik begin meteen met een freubelstukje dat ik voor mijn moeder heb gemaakt voor haar verjaardag, stiekem ook wel voor mijn vader. 
Ik heb zelf een fotoboekje gemaakt en gepimpt met foto's van mijn oudste zoon.

De basis bestaat uit bruine cardstock die ik zelf op maat heb gesneden. Ik heb er voor gekozen om het formaat 15 x 15 te houden, dit maakt het voor mezelf wat makkelijker met het formaat papier. 

De voorkant heb ik zonder foto gescrapt, dan beschadigen de foto's niet zo vlug en ik vond het zo ook erg mooi! 
De papierlijn die ik gebruikt heb is van prima marketing, seashore. Ik heb er nu voor gezorgd dat je daar vrijwel niets van ziet, maar ik vond de kleuren erg mooi in combinatie met de foto's. 
De mallen die ik voornamelijk gebruikt heb zijn van joy crafts en/of noor design! 

De embellishments die ik gebruikt heb zijn van mdf. Deze kleden het geheel net even wat meer aan.

De foto's zijn gemaakt door een fotografe van stichting earlybirds, echt superblij mee!

De voetjes van Marianne design zijn ook geweldig!

De achterkant heb ik alleen bekleed met mijn persoonlijke naamstempel!

                                                                                ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten