Volgers

zaterdag 26 januari 2019

Loaded envelop..

Een loaded envelop gemaakt. 
Ik vind het er echt super ingewikkeld uitzien, maar het is zo simpel om te maken.
Ik vind het ook echt super hoe het eruit ziet!
Overal vakjes, heerlijk.
Het papier wat ik heb gebruikt is van de Action, lekker stevig karton met veel roze, bloemetjes en vogeltjes. Heerlijk romantisch.


 Op de achterkant zit ook nog een pocket, daarin heb ik een labeltje gemaakt.
Zoals je kan zien heb ik daar gaasverband gebruikt.
Dit maakt het lekker vintage en wat minder strak allemaal. 



 Dit is de achterkant van het labeltje. Op het labeltje zit een soort van pocket met daarin weer een labeltje, schattig he :)


In de loaded envelop heb ik een schudkaart gemaakt, deze heb ik gemaakt met de We R Memory Keepers Fuse tool. Ik ben echt fan van die tool, je kan daar zoveel mee doen en maken, geweldig!
De middelste is een kaart en de rechter is een zakje met daarin wat spulletjes. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten