Volgers

donderdag 24 januari 2019

Paperbag, maar dan net even anders..

Voor de verjaardag van mijn andere freubelvriendinnetje heb ik een paperbag gepimpt, deze heb ik dubbelgevouwen en een kwartslag gedraaid, zodat er labels en tags bovenin gestoken kunnen worden in plaats van in de zijkant.


Zoals je op de bovenste foto kan zien heb ik verschillende mallen van noor! design gebruikt. Ik heb een gorjuss stempel ingekleurd, mijn favoriete stempels! 

 Hier heb ik verschillende soorten tekststempels gebruikt, mooie uitspraken. De vlinder van de joy crafts postcardstempel heb ik ingekleurd en uitgeknipt. Het geheel heb ik aangekleed met verschillende soorten kantjes en een uitdrukvel van studiolight.

                                                                                    ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten