Volgers

zaterdag 26 januari 2019

Diamanten huwelijk

Mijn oom en tante waren afgelopen jaar 60 (!!) jaar getrouwd.
Hiervoor moest natuurlijk een persoonlijk cadeau gemaakt worden.

Ik heb een fotolijstje van mijn twee zoontjes gemaakt.
Hiervoor heb ik het supermooie (vind ik zelf dan) papier van Prima Marketing, Tella Zeal gebruikt. Mooie zachte kleuren die heel goed gecombineerd kunnen worden.
Ribbelkarton doet het ook altijd goed, dat maakt het geheel minder strak.
Ik scheur dat altijd af, zodat het lekker rommelig wordt. Hier ook weer doilies gebruikt voor een beetje een romantischere sfeer. 


Mijn tante is de zus van mijn moeder en 'ons mam' had gevraagd of ik een cadeauverpakking wilde maken voor een cadeaukaartje. Het ging om een plantenbon, dus ik heb papier van Stampin' up gebruikt met een lekker druk motief en allemaal blaadjes en bloemetjes erop.

Het doosje is een pizzadoosje van Stampin' up die ik gepimpt heb. Ik heb er een soort van sleeve om gemaakt, die kan eraf geschoven worden en als deze eraf geschoven is, dan zie je eenzelfde rondje met daarop een tekst gestempeld. 

De binnenkant van het doosje heb ik bekleed met hetzelfde papier, dat ziet er net wat gezelliger uit. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten