Volgers

zaterdag 26 januari 2019

Een doos vol lekkers!

Een doos vol zelfgemaakte freubelwerkjes voor mijn freubelvriendin.
We hebben afgesproken om wat zelfgemaakte creaties voor elkaar te maken.
Bij mij was het thema 'Lekkers'. 

Ik heb een schoenendoos bewerkt met zwarte gesso en hierop designpapier geplakt.
Dit was de verpakking.


 Dit is een soort van toren, als je hem openmaakt, komen er drie bakjes tevoorschijn.
Hierin kan je van alles opbergen wat je zelf zou willen, ik had er snoepjes in gedaan. 



Een groot snoepje! Deze heb ik gemaakt met de envelop punch board.
Op zich al een cadeautje om te krijgen. Een hele leuke cadeauverpakking!


Een doosje vol met thee, als mal heb ik een originele theeverpakking voorzichtig uit elkaar gehaald en deze overgetrokken.
Uiteraard moest hier natuurlijk thee in ;)




Een klein pakketje met chocolaatjes.
Voorop een stempel van Stampin' up met een kopje van Joy crafts en op de achterkant een etagรจre ook van Joy crafts en binnenin uiteraard chocola! Yummie!




Als laatste nog een glazen weckpotje bekleed met designpapier met een lief labeltje eraan.
Zo krijg je simpel een erg leuk cadeautje!



2 opmerkingen:

  1. Hij is echt geweldig ๐Ÿ˜˜ staat nog steeds te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen