Volgers

zaterdag 26 januari 2019

Baby!

Mijn vriendin heeft afgelopen september een dochter gekregen.
Natuurlijk moest ik hier een eigen gemaakt freubelwerkje voor maken.

Ik heb gekozen om een album te maken met papier van Stampin' up. Ik wist dat het een meisje zou worden, dus heb ik hem lekker roze gemaakt met gouden accenten. 
Ik vind de voorkant echt supermooi, heel stijlvol.


De binnenkant is rustig, hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik het papier erg leuk vind en dan vind ik het niet nodig om heel veel tierelantijnen eraan toe te voegen. Dit paste ook niet, want ik heb gebruik gemaakt van zakken, dus in iedere pagina heb ik nog een tag gestopt en anders zou het album veeeel te dik worden. 


Lekker roze allemaal.
Het lintje onder HAPPY was eigenlijk wit, maar deze heb ik zelf op kleur gebracht met inkt. 


Kant! Ik hou van kant! Ik vond dat hier ook wel bij passen, heel liefelijk en dat maakt het geheel net wat zachter. 


En uiteraard, als laatste, mijn eigen naamstempel.
Dit maakt het echt heel persoonlijk en uniek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten