Volgers

zaterdag 26 januari 2019

Make en take Kimya doedag

Twee keer per jaar worden de Kimya doedagen georganiseerd, ik ben hier vanaf het begin af aan bij geweest. Zo leuk daar! Je neemt deel aan 3 verschillende soorten workshops en er is altijd een make en take waaraan je kan deelnemen.
Deze keer was dat een soort van post-it-boekje met een potloodje erbij.
Zo simpel, maar zo tof!

De basis is gemaakt van een lange kraftzak, deze is op verschillende delen gerild, waardoor het boekje uit een geheel bestaat.
Je kan het boekje ook dichtstrikken met een lintje.
Het is ook een ideaal formaatje om in je (hand)tas te steken, neemt weinig plek in.


Dit is de binnenkant van het boekje. Zoals je ziet kan je er mooi een post-it-blokje en een potloodje erin kwijt. Het potloodje blijft zitten door een lintje.
Ik heb dit boekje vrij rustig gehouden, ik vond het papier mooi en ik vond het niet praktisch om deze erg op te pimpen, want dit kan alleen maar stuk gaan in je tas en dat vind ik jammer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten