Volgers

zondag 27 januari 2019

Herfst!


Hier nog een van de workshops die ik tijdens de Kimya Doedag heb gemaakt.
Bij dit doosje was het thema 'Herfst', maar dat is wel duidelijk te zien hè ;)

Het is een doosje met allerlei flapjes, pockets en labels geworden. 


Tijdens zo'n Doedag heb je de tijd om de basis te maken en dan kan je thuis op je gemakje lekker alles oppimpen naar eigen inzicht.
Het enige wat ik in het doosje heb toegevoegd is de zwarte spinnenweb, dit is eigenlijk een cupcake-omhulsel, maar zo komt hij veel beter tot zijn recht ;)



Je krijgt altijd een goedgevuld basis pakket, hierin zit altijd papier, lint en diverse embellishments. Je komt nooit tekort, in ieder geval heb ik dat nog nooit meegemaakt. 



Het is een projectje wat ik zelf qua thema en kleuren niet zo vlug uitkiezen, maar dat maakt het voor mij echt een uitdaging om het juist af te maken en ik vind het achteraf echt een superleuk freubelwerkje! Ik vind het formaat hartstikke leuk en de combinatie van alle herfstspulletjes bij elkaar maakt het tot een geheel.
Wat vind jij ervan?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten