Volgers

zondag 16 juni 2019

Zomaar iets leuks!

Zomaar iets leuks!

Ik doe mee met een evenement via Facebook om bepaalde personen 'zomaar iets leuks' te sturen. In een half jaar tijd dien je een zelfgemaakte creatie te sturen naar drie aangewezen personen.
Dit was mijn eerste creatie. Ik heb mezelf uitgedaagd om een papierblok van de action te gebruiken. Deze had ik meegenomen op vakantie, dus ik kon ook niet stiekem uitweiden naar andere blokken en ik had beperkte materialen bij qua aankleding om te pimpen.

Ik heb een soort van drieluik-kaart gemaakt.
De voorkant heb ik beplakt met verschillende lagen dsp (designpapier). 
Linksonder heb ik banners geknipt met hierop een touwtje gestrikt.
Rechtsboven heb ik kaasdoek uit elkaar getrokken voor het vintage effect met daarop een doily en een stempel van Stampin' up. (Door dik en dun een sale-a-brationset van afgelopen seizoen)


In de binnenkant aan de linkerkant heb ik de banners terug laten komen en ik heb gestempeld met een stempelset uit de Grunge-lijn van Studio Light, gaaf he, geeft net dat beetje extra. Ik heb wat lagen dsp gebruikt en hierop ook weer kaasdoek en een vlinder van Kimya creatieve verpakkingen. 


In het midden heb ik een soort pocket gemaakt waar ik een zelfgemaakte (vierkante) label van heb gemaakt. Ik heb hier ook weer gestempeld met de Grunge-set, alleen dan een andere stempel.
De kraft-sticker komt van Kimya creatieve verpakkingen, deze gebruik ik zoveel, deze zijn voor iedere gelegenheid bruikbaar!

  

Aan de rechterkant heb ik ook weer gebruik gemaakt van de banners en ik heb een stuk dsp kapotgescheurd voor een extra vintage effect. Een stempel van de action erop en een tabje gemaakt van een stukje dsp, zodat je hem er makkelijker uit kan trekken.


Op de flap aan de binnenkant heb ik een stempel gebruikt van Marianne design, ook zo'n heerlijke tekst. Ik heb hier een schuine pocket gemaakt, geeft een net iets ander effect. 


En als laatste.. Op de achterkant heb ik nog wat gestempeld en mijn eigen naamstempel gebruikt. Ik gebruik deze op iedere creatie die ik maak, dat maakt het extra persoonlijk.
Hoe maak jij je projectje persoonlijk?


Dit was hem alweer, ik vind hem uiteindelijk goed geslaagd, ook al vind ik het een moeilijke papierkeuze. En ik heb het toch goed aangekleed met de materialen die ik bij had, al zeg ik het zelf.

Tot de volgende..!!

Liefs Kim


1 opmerking:

  1. Een gave kaart
    Vintage en ook beetje stoer... ik benijd jullie creatieve kunsten ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen