Volgers

maandag 3 juni 2019

Bloghop!

Bloghop!

Eindelijk! Na lang wachten is het eindelijk weer zo ver.
Het is weer bloghop tijd bij Kimya!!
Dit is mijn allereerste blogpost als lid van het designteam.
Superleuk, maar ook een beetje spannend!

De uitdaging was om aan de slag te gaan met dit Kimya artikel en er iets moois van te maken:




Wat is de bedoeling van een bloghop?
Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. 

Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Als het goed is ben je als eerste begonnen op het Kimya blog en kom je net van

Martine

Na dit verhaaltje hierboven zijn jullie natuurlijk mega nieuwsgierig naar mijn maaksel..
 Nou dit is hem hoor! Tadaaaa!

Ik heb twee doosjes aan een kant opengesneden, een links en een rechts en toen heb ik ze aan elkaar gelijmd, zodat er een soort van kastje ontstond.Ik heb in de opening een stuk mica geplakt, zodat het echt 'glas' lijkt.

Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, Life Stories.
I am in love met Mintay, echt zo heerlijk romantisch! 😍
Op de buitenkant heb ik een witte curly pin gebruikt met wat bloemetjes en in de rechterbovenhoek een bronzen filigraan vlinder.


Als het kastje opengeklapt is zie je allemaal plankjes die ik van kraftpapier geplakt heb.
Zo lijkt het een echt kastje!
Ik heb alles beplakt met designpapier en allemaal accessoires uit de Kimya webshop gebruikt.


Aan de linkerkant van de kast zie je een ienimini-albumpje.
Hieronder zie je hem opengeklapt.
Ik heb de geweldige jute vlinders en bloemetjes en een zeer veelzijdig etiket gebruikt.


Ik heb klosjes gebruikt die ik hier met een stukje designpapier beplakt heb en met een stuk lint, leuke uitstraling krijg je dan, vind je niet?
Zie je die mini boekjes? Die heb ik zelf gemaakt van een designpapiertje in verschillende maten. Ik vind ze echt superschattig!


Ik heb glazen flesjes gevuld met pailletten en een label gestempeld, gestanst en erop geplakt, net echt! Wat pareltjes erbij geplakt en het is helemaal af.



Als laatste heb ik weer wat klosjes in verschillende maatjes gebruikt, samen met een filigraan bloem waarin ik in een plakparel heb geplakt, uiteraard in bijpassende kleur.



Dit was mijn eerste creatie als DT-lid, ik vind hem geslaagd, wat vind jij ervan?

Vergeet niet om bij mij (en bij degene waar je al geweest bent, als het goed is iedereen nu) een reactie achter te laten, anders maak je helaas geen kans op de prijs.

De bloghop duurt t/m 5 juni, hierna wordt de winnaar bekend gemaakt.

Nu mag je weer terug naar het


Succes!
Liefs Kim 


26 opmerkingen:

  1. Wauw, ik ben verliefd. Helemaal mijn stijl. Wat een ontzettend prachtig kastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is mijn persoonlijke favoriet.(Nog gefeliciteerd dat je in het designteam mocht komen) Met dit project ben je een hele goede aanvulling op het DT. TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtig werk heb je ervan gemaakt Kim ! Zoveel details ! Echt schitterend ! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie! Echt supergaaf! Ik blijf kijken... Gefeliciteerd met je plek in het designteam! Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi en wat een werk! Zo mini maar echt een heel mooi kastje! Zeker een top idee om te gaan maken!! 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Last but not least...deze is ook leuk! Mooi gedaan ook met die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sprakeloos, deze vind ik zo mooiiii, echt heel mooiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geslaagd vraag je je af?? En dat voor je eerste creatie als DT lid... dan ben ik reuze benieuwd wat we nog meer voor moois van je gaan zien. Wat een gave creatie is dit zeg! Echt een kijkkastje. En wat een gepriegel zal dat geweest zijn zeg! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW,deze is helemaal geweldig, en dat beloofd wat zeg,echt super leuk idee,dankjewel voor deze mooie inspiratie zeg ,top!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een leuk idee zeg. Je hebt iets heel erg moois gemaakt voor jouw eerste blogpost. Echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kijkkastje met al dat ieniemienie spul er in. Wel veel werk, maar dan heb je ook wat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kim wat heb je een prachtig kastje gemaakt, even wat anders dan een album. Zo gaaf aangekleed ook met al die kleine details, super.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schitterend!!!!
    Al die mooie details, WAUW!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kastje, zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohw, wat een leuk kastje is het geworden.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer het prachtige mintay papier wat voorbij komt 😍 en zo'n leuke uitwerking ermee!! Geweldig al die kleine tierelantijntjes 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kim wat een prachtig kastje is het geworden, echt super gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUW
    Ik ben opslag verliefd op deze kast...…….
    Wat gaaf gedaan zeg :)
    Super papier en super mooi aangekleed...…...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo gaaf om er een kastje van te maken...! Prachtige creatie! Echt toppie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een doosje wordt een kastje.... Hoe creatief! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Kim.... en toch ook beetje buuf....
    Wat heb je dat super leuk bedacht.... Je eerste keer meedoen vanuut het team aan de blog uitdaging....nou je hebt je er niet makkelijk vanaf gebracht ook jij hebt een heel leuk project bedacht !! En uitgewerkt... je eerste keer !!! Super !! En vast ook niet je laatste keer !!
    Groetjes Aag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel allemaal voor de superlieve en positieve reacties! Ik word er helemaal stil van..
    Wordt een hele opgave om iets nieuws te bedenken waarbij de lat ook zo hoog ligt ;)

    BeantwoordenVerwijderen