Volgers

vrijdag 21 juni 2019

Hieperdepiep hoeraaaa!

Hieperdepiep hoeraaaa!


Onlangs was een hele lieve vrouw jarig.
Ik heb voor haar verjaardag een poos lang gedacht, ik moet iets maken, ik moet iets maken.. 
Vergeet ik het nog, zo onattent en niet slim, maar goed, met een te-laat-kaartje ben je net wat langer jarig 😉

Ik heb een ienimini albumpje gemaakt, geïnspireerd op een albumpje die ik gekregen had voor mijn verjaardag van mijn DT-maat bij Kimya creatieve verpakkingen, Anja Deurloo. 

Ik heb hem alleen een stuk versimpeld.

Het papier wat ik gebruik heb is van Mintay, Dreamer.
Dit heb ik geplakt op linnencardstock van de boekenvoordeel, een beetje lila/lavendelachtige kleur, want dit komt mooi terug in het designpapier.
Zo'n mooie, lieve lijn 😍
De stempel is van Stampin' up, Birtday Wit, echt geweldige teksten zitten daar in, later nog een foto met een gebruikte stempel.
Eronder heb ik klein gestempeld 'belated', omdat 'ie natuurlijk te laat was, oeps!


De binnenkant heb ik beplakt met een doiley en daarop kaasdoek en een kraftsticker. (beide te koop bij Kimya creatieve verpakkingen). Onder het designpapier heb ik een wit klein vlak zakje geplakt aan de flap en de onderkant eraf gesneden, zodat ik er een label in kan stoppen. Dit uiteraard ook beplakt met dsp. 


Het leuke van Mintay papier is dat er ook kleine afbeeldingen en die cuts erbij zitten, altijd leuk om aan te kleden. Hierboven en hieronder zie je dat ik kleine afbeeldingen gebruikt heb die erbij zitten. Ik heb zo'n mini afbeelding op een stuk ribbelkarton geplakt en dan weer, ja je raadt het al, weer een stuk kaasdoek. Aan de rechterkant heb ik ook weer een grappige stempel gebruikt, ik kan dat altijd wel waarderen.


De achterkant heb ik gepimpt met dsp. Ik had een stukje dat groot genoeg was voor de achterkant, maar het hoekje miste, dit heb ik opgelost door een ander stuk dsp erachter te plakken en de 'scheiding' te verdoezelen met een strikkie.
Mijn naam stempel mag natuurlijk ook niet ontbreken, deze ook weer geplakt op een stuk ribbelkarton met daaronder een stukje kaasdoek.
Ik gebruik dat kaasdoek erg veel, dit maakt het lekker vintage en breekt het geheel, ik hou ervan! Jij ook?


Dit is de label die in het vlakke zakje gestopt is, ook weer uit diezelfde set.
Geniale tekst hè! 


Ik hoop dat je genoten hebt en ook gelachen!
Dit was hem weer voor vandaag!

Tot de volgende..!!

Liefs Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten