Volgers

zondag 2 juni 2019

Thank u very much!

Thank u very much!

Een pedagogisch medewerkster van de kinderopvang nam afgelopen vrijdag afscheid, na vele jaren gaat ze op een andere vestiging werken.
Helaas voor ons! Een heel lief, spontaan mens die we moeten gaan missen.
Mijn oudste zoon was echt fan van haar, maar helaas komt aan alles een einde.

Ik heb een theezak gebruikt en die heb ik gepimpt.
Ik heb papier van Mintay, life stories gebruikt.
Ik heb de hele zak beplakt en daarop een stuk ribbelkarton, een stuk kaasdoek wat uitkaar getrokken en daarop een stans van Stampin’ up. Thank you.


Een label in de vorm van een vlinder waarop ik een tekstje geschreven he en als laatste een stempel met ‘juf bedankt’. Deze is van Noor! design, echt ideaal als je kinderen naar school gaan, kan je altijd iets leuks maken voor de juffrouw of de meesters.
Als laatste heb ik nog wat bloemen toegevoegd om het geheel af te maken.


Dit was een simpel en vlug projectje, maar ik vind hem toch geslaagd, wat vinden jullie ervan?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten