Volgers

donderdag 19 juni 2014

Vaderdag!

Afgelopen week is het Vaderdag geweest!
Aangezien ik voor veel gelegenheden een kaartje, albumpje of een andere creatie maak, kon ik Vaderdag natuurlijk niet overslaan.
Ik kreeg het idee om foto's van alle hondjes tot een soort 4-luik te maken.
Kyu, mijn hondje gaat altijd naar mijn ouders als wij moeten werken, dus zij is daar ook kind aan huis. Ik vond het ook wel een mooi eerbetoon aan Max, die is omstreeks Pasen overleden.

Ik heb een vel kraftpapier 30,5 x 30,5 in vieren gedeeld en deze uitgeknipt.
Ik heb de hoeken afgerond met de tang van We R Memory Keepers. de Corner Chomper. Ik vind dit net wat zachter aan doen. Hierop heb ik design papier van Papermania Cartographer geplakt, dit voor de aanblik en dan wordt het geheel wat steviger. Ik heb foto's uitgezocht en heb deze hoeken ook allemaal afgerond.
Aangezien het 4-luik voor mijn vader is, kan ik geen bloemetjes gebruiken, dat vind ik te vrouwelijk, een kantje vond ik dan nog net kunnen. 
Gelukkig had ik de randmal en de losse Gears van Joy Crafts al in huis en kon ik deze mooi verwerken. Deze komen terug op ieder luikje, evenals de nieuwe mallen van Joy Crafts. (Frame +3 hoekjes 6002/0356 en Randmal Tiara 6002/0357). Ik noem de laatste altijd 'Tiara' daar doet hij mij zo aan denken. Dit is een van mijn nieuwe favoriete mallen!
Ik heb de Gears met Versamark beïnkt en deze bestrooid met embossingpoeder, deze heb ik verhit met de Ranger heattool. Werkt perfect! Later heb ik dit op sommige plekjes nog een beetje bijgewerkt met Inkagold, voor de finishing touch! 
De kippengaas mal van My Favourite Things is ook geweldig! Deze is zo veelzijdig!
Niet te druk, maar vult goed op en breekt het geheel. 
Bij alle hondjes heb ik de namen uitgestanst met de alfabet mal van Marianne Design (COL1350), dit maakt het een stuk persoonlijker. 
Deze heb ik ook met embossingpoeder bewerkt.
Dit is het uiteindelijke resultaat geworden, ik ben er erg content mee.
Mijn vader ook! Die vond het echt heel erg mooi!
Daar gaat het uiteindelijk om! 

See you soon!
Zwaai zwaai! :)

1 opmerking:

  1. Kim super....ondanks al t prul toch mannelijk en zeker niet saai.....top

    BeantwoordenVerwijderen