Volgers

donderdag 19 juni 2014

Puppy memories!

Er lag al een tijdje een mdf boekje bij mij in de kast, maar nog nooit mee gestart.
Ik vond laatst puppyfoto's van Kyu, het leek me wel een leuk idee om een mini album van die foto's te maken. De basis bestaat uit het papier van Prima Marketing, de Princesslijn. 
Ik heb alle delen beplakt en de randen later met gesso besmeurd. Een keer een andere techniek, dit gebruik ik dus bij het gehele boekje. Dit boekje is voor mezelf en dat is ook het eerste wat ik echt voor mezelf maak. Ik kon dus lekker losgaan met alle mooie bloemetjes die ik heb! 
Op de voorzijde zit een stuk kippengaas van My Favourite Things en van de 'Liefs' mal van Joy Crafts (6002/0298) heb ik de 's' afgeknipt zodat er lief overbleef. Hoe handig is dat! 
Als 'rode' draad heb ik een kantje onderaan de bladzijden door laten lopen en aan de zijde waar de ringen doorheen zitten, heb ik de kanten rand van Joy Crafts (6002/0260) gebruikt. Op deze bladzijden heb ik de Joy Crafts ovaal 4 stuks gebruikt (6002/0258) als een lijstje om de foto heen, deze is daar perfect voor! De 'love' bingostempel van Joy Crafts (6410/0029) maakt het net af. 
Onder de bloemetjes aan de linkerkant steekt het takje (6003/0027) van Joy Crafts, deze heb ik uitgestanst in design papier, dit maakte het tot een mooier geheel. De rozenhoek (6002/0347) heb ik als decoratie gebruikt. Met de letters van Marianne Design (COL1350) heb ik Kyu gespeld. Ik heb een ticket van de All aboard tags van Urban Stamps achter een foto geplakt voor een net wat speelser effect en het blad (Joy Crafts - Vintage Flourishes 6003/0037) steekt boven de bloempjes uit.
Hier mag uiteraard de Tiara en het lijstje (zoals ik de mal aan de linkerkant noem) niet missen. (6002/0357 en 6002/0358) Deze zijn perfect voor foto's! Deze bladzijde heb ik dan ook volgegooid met deze mallen! J De Vintage border van Joy Crafts (6002/0163) heb ik gebruikt om de bloemetjes als het ware wat te verlengen. Om aan te geven hoeveel ik van mijn beestje houd, heb ik de stempel 'ik lief jou' van de Art Specially beurs en Sweet gespeld met de letters van Marianne Design (COL1350). Als het nu nog niet duidelijk is.. ♥
De achterkant heb ik vrij rustig gehouden, want ik vind het zonde als er iets met de achterkant gebeurd als iemand het boekje inkijkt.
Links onder in de hoek heb ik een gepersonaliseerde stempel afgedrukt.
Deze heb ik afgelopen verjaardag gekregen van mijn vriendin. Ik vind deze zooo geweldig! 

Ik vind het boekje echt goed gelukt, ik ben er blij mee! 

Zwaai zwaai! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten