Volgers

donderdag 19 juni 2014

Birthday Paperbag!

Het werd weer eens tijd om een paperbag te freubelen, want een van mijn (freubel)vriendinnen was half mei jarig. Dat moet natuurlijk ook gevierd worden met een groter projectje dan een kaartje!

Ik heb het deze keer weer anders aangepakt dan de vorige paperbag.
Ik heb de snelhechter achterwege gelaten en meer gebruik gemaakt van tags en insteekmogelijkheden.

Ik heb een vrij neutrale kleur gebruikt van papier, hier kon ik heel makkelijk verschillende kleuren mee combineren. Ik gebruik uiteraard altijd kraftpapier, dat is echt mijn favoriet!
De Gorjuss stempel heb ik gekleurd met copic markers, ik had toevallig verschillende kleuren die perfect bij het papier pasten! De voorkant heb ik vrij in dezelfde kleurstellingen gelaten.
Op deze paperbag heb ik ook weer zelf bloemen gefreubeld, een roos en twee chinese roosjes.
Ik vind de combinatie erg leuk!
De binnenzijde van de paperbag heb ik ook weer gepimpt met verjaardags- en lieve tekstjes. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van verschillende stempels, mallen en bloemen. 
Ik hou erg van kantjes en bloempjes, deze komen doorgaans ook altijd terug in mijn creaties.
De achterkant vond ik ditmaal wat lastiger om vorm te geven.
Ik had de basis, maar de aankleding miste.
Ik heb toen met een bloemenmal van Joy een andere bloem gefreubeld dan een roos.
Deze heb ik gemaakt met cremekleurig papier en bewerkt met panpastel.
Deze kleur paste perfect bij de rest!
Zo ziet de paperbag er aan de voorkant uit wanneer de labels uitgetrokken zijn.
Allemaal verjaardagsteksten van Joy Crafts.

Wanneer de labels er aan de linkerkant uitgetrokken zijn, zie je nog wat kleine verjaardagswensjes.
Deze had ik zo geplakt, dat dit niet zichtbaar is wanneer de labels erin zitten.
Een leuk verrassinkje!
Kim zou Kim niet zijn als ik uiteraard gebruik zou maken van de opening van de paperbag.
Hierin heb ik natuurlijk extra ruimte om mijn fantasie de vrije loop te laten.
Ik heb twee zelfgemaakte tags gemaakt. 
Deze kan je aan de rechterkant eruit trekken door middel van een mal die dient als handvat.
Uiteraard is het voor mij ook altijd een opgave om plat te blijven, anders kan de tag niet meer in de paperbag geschoven worden. Ik heb hier een klein zakje gemaakt van cadeaupapier waarin ik een labeltje heb gestopt.
Als achtergrond heb ik een stempel van Craft emotions gebruikt, deze valt niet heel erg op, maar hij vult wel!
Hier de naam van de jarige met mijn favoriete stempel.
De Live, Laugh, Love.
Zoals je kan zien, loopt hier het touwtje door dat je hierboven op de vorige foto kan zien.
Hier heb ik het redelijk rustig gehouden.
Ik heb de Joy Bingo stempels gebruikt, een kantje, een mal en ribbelkarton van Joy Crafts.
Zou je denken dat een van mijn favoriete merken Joy Crafts is?
Op de laatste tag heb ik gebruik gemaakt van een embossingfolder van Tim Holtz.
Ik vergeet vaak dat ik embossingfolders heb, hier kwam ik op het idee om een embossingfolder te gebruiken om een deel van de tag op te vullen en het geheel een beetje te breken.

De gebruikte materialen:
Gorjuss - Ladybird
Joy Crafts - Bingo Stempels 6410/0029
Joy Crafts - Floral Flourishes 6002/0156
Joy Crafts - NL Teksten Gefeliciteerd 6410/0021

Marianne Design - Engelse roos LR0162
Joy Crafts - Cadeautjesrand 6002/0351
Joy Crafts - Vlinder Vintage Flourishes 6003/0023
Joy Crafts - Postcard 6410/0031
Joy Crafts - Randmal 6002/0291
Joy Crafts - Vintage Flourishes Sleutels 6003/0040
Kaisercraft - Teksten
Joy Crafts - Bloemen 6370/0050
Joy Crafts - Floral Flourishes 6002/0160
Joy Crafts - Happy Birthdayrand 6002/0296
Joy Crafts - Ribbelkarton 8089/0214
We R Memory Keepers - Crop a dile 2 
Joy Crafts - Ronde tekststempels 6410/0005
Wild Rose Studio - Ronde stempels CL231
Joy Crafts - Hoekje 6002/0148
Craft Emotions - Wereld stempel 
Joy Crafts - Scrabble letters 6410/0079
Kaisercraft - Postmarks timeless clear stamp CS802
Live, Laugh, Love stempel
Joy Crafts - Ovale mal 6002/0304
Tim Holtz - Embossingfolder 
PanPastel 

See ya!
Zwaai zwaai! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten