Volgers

woensdag 18 juni 2014

Schoonmoederdag!


Niet alleen mijn eigen moeder verdient een bezoekje van mij en manlief, maar ook schoonmoeder kunnen we uiteraard niet vergeten.
Schoonmoeder wilde heel erg graag een hangplant voor in de tuin.
Alleen.. Schoonmoeder had na Moederdag een midweek weg gepland staan.
Het was minder leuk als we een plant zouden kopen en ze zou er heel de week niet zijn.
Hierom had ik een erg fleurige en erg toepasselijke tegoedbon gefreubeld.

Ik heb gekozen voor een envelopmal van Dutch Doobadoo.
Die heb ik beplakt met erg fleurig en bloemerig papier.

De randjes heb ik met distress inkt bewerkt, voor een oude look.
'Mothersday' heb ik erop gestempeld.

Ik associeer bloemen altijd met vlinders.
Voor de aankleding heb ik dus de vlinderrand van Joy gebruikt evenals een vlinder.
Ik heb nog wat bloemetjes gebruikt, deze vallen niet heel erg op, omdat ik vrij druk achtergrond papier heb gebruikt.
Om het af te maken heb ik schoonmoeders naam met de scrabbleletters erop geplakt.

In de envelop heb ik een zelfgemaakte tegoedbon voor een hangplant gemaakt.

Ik heb maar een foto van het geheel,  het geeft goed weer hoe die geworden is :)
De materialen die ik gebruikt heb:
Dutch Doobadoo - Envelop Stencil Langwerpig
Joy Crafts - Vlinder Vintage Flourishes 6003/0023
Joy Crafts - Vlinderrand 6002/0251
Joy Crafts - Bloemen 6370/0050
Tim Holtz - Distress Inkt; Vintage photo

Tot de volgende keer!!
Zwaai zwaai!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten