Volgers

zondag 26 juli 2015

Hoera! Je bent zwanger!

Voor mijn vriendin heb ik een kaartje gemaakt, omdat ze in verwachting is.
Zoals je kan zien, verwacht ze een meisje. 
De basis bestaat uiteraard weer uit kraftpapier en hier heb ik een mal van Dutch Doobadoo op over getrokken en uitgeknipt. 
Dit heb ik in verschillende groottes gedaan, zodat je een extra leuk effect krijgt. 
Het papier wat ik gebruikt heb is van de action, het meest mooie (en goedkope) blok ever wat daar vandaan komt.
Ik heb de ronde vlindermal van Noor! Design uitgestanst en hier een stempel van Joy Crafts op gestempeld. Hierbij nog wat takjes van Joy en wat bloemetjes erbij geplakt op een stukje golfkarton. Supereffect!
Het kleinere gedeelte kan je eruit trekken, hierop zit ook weer een mal van Noor! Design.
Ik heb hier een groet opgeschreven. Een lintje, brad en een bedel in de vorm van een hart erbij voor de finishing touch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten