Volgers

zondag 26 juli 2015

Algemene kaartjes..

Wat ik altijd erg handig vind is, om een aantal algemene kaartjes op voorraad te hebben. Nu heb ik twee kaartjes gemaakt die voor verschillende doeleinden gebruikt kunnen worden.
De bovenste kaart vind ik net wat mannelijker, dit door de donkere kleuren van het papier van Prima Marketing. Ik heb verschillende stempels gebruikt deze keer. Van joy crafts de banner teksten, van Marianne design het kader en de tekst een glimlach voor jou komt van de boekenvoordeel vandaan.
Deze kaart is wat softer. Hier heb ik uiteraard mijn favoriete mallen weer gebruikt, noor design! De stempel komt ook weer van de boekenvoordeel af, echt een geweldige stempel! Deze kaart heb ik gebruikt voor een bruiloft, ik vond hem daar mooi genoeg voor!

  ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten