Volgers

zondag 26 juli 2015

Gepimpte tasjes..


Mijn broer en schoonbroer zijn een week na elkaar jarig. 
Voor beiden heb ik een cadeautasje gepimpt, dat was mijn cadeau verpakking, weer eens wat anders dan een kaartje.
De mal die ik gebruikt heb om het cadeautasje te maken is van Dutch Doobadoo. 
Deze mal heb ik overgetrokken op cardstock en uitgeknipt. 
Ik heb papier van Prima Marketing gebruikt, dit vind ik erg mannelijk.
De takjes en blaadjes zijn van Joy Crafts.
Wat jutetouw, een mooie mal van Noor! Design erbij en een stempel van Boekenvoordeel en het tasje is klaar.
Ik heb de randjes van het papier met Distress inkt bruin gemaakt voor een mooie oude look.
Dit tasje is een stuk groter, ik ben uitgegaan van de mal van Dutch Doobadoo, ik heb deze alleen groter uitgemeten, omdat dit cadeautje groter was.
Ook hier heb ik het papier van Prima Marketing gebruikt en wat andere takjes van Joy Crafts.
Ik heb hier ook de rolbloemen van gebruikt, ik noem ze altijd de daisy's. 
De stempel gefeliciteerd en de bingostempels zijn van Joy Crafts.
Een simpele, maar oh zo leuke creatie, al zeg ik het zelf! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten