Volgers

maandag 25 oktober 2021

Hoi hoi,

Vandaag is het mijn beurt weer om iets te laten zien voor op het blog.
Ik heb een album gemaakt met voorop een fotolijstje.
De foto's heb ik onherkenbaar gemaakt, aangezien dit een cadeautje was voor mijn jarige vriendin en dit persoonlijke foto's zijn.
Mijn vriendin houdt van clean en strak, dus weinig tierelantijnen om te pimpen gebruikt.

Deze keer heb ik geen kraft papier gebruikt, maar zwart cardstock
Ik heb een zwart fotolijstje gepakt en hierachter heb ik zelf een album gemaakt.
De basis van dit album bestaat uit greyboard met daaroverheen zwart cardstock geplakt, ik heb de pagina's van het album gemaakt van zwart cardstock en ik heb diverse zwarte zakjes gebruikt. Ik heb zwarte zakjes van het formaat 17 x 25cm gebruikt, formaat 7 x 13 cm en zwarte glimmende zakken van 10 x 16 cm.

Het designpapier wat ik gebruikt heb is van.. Tadaaa.. Hoe raad je het? 
Mintay, Day by Day, ik heb een groot en een klein blokje gebruikt.




Dit is de eerste pagina, hier heb ik een doilie gebruikt en deze heb ik achter de foto op het designpapier geplakt. 


Hier zie je een zwart strikje met een plakparel erop geplakt. Deze komt nog wat vaker terug op diverse pagina's. Om het kleine zakje op zijn plek te houden heb ik een roterende button gebruikt, zoals het woord al zegt, deze kan ronddraaien om de pagina te kunnen openen. 
Aan de binnenzijde heb ik wat mulberry bloemetjes geplakt.




Op deze pagina heb ik weer de kleine mulberry bloemen van Prima Marketing gebruikt, van de lijn Aurora Bay/Capri. Deze paste er goed bij qua kleuren. 


Hier heb ik een zwarte sticker krijt in de vorm van een hart erop geplakt. 


Op de laatste pagina heb ik een zwarte sticker in de vorm van een hartje met daarop 'Veel Liefs' gebruikt, deze is echt zooo schattig en verkrijgbaar in diverse kleuren, dus er zit altijd wel iets bij wat je leuk vindt. 


Op de achterzijde heb ik een onbedrukt kraft etiket gebruikt en hierop mijn persoonlijke naamstempel op gestempeld, een klein mulberry bloemetje erbij en klaar!

 

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Ik vond het erg lastig om zo strak en clean te werken, ik ben doorgaans meer van het vintage maken en lekker pimpen. 
Wat mij betreft is de uitdaging geslaagd, wat jullie?

Tot de volgende..!!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten