Volgers

maandag 13 december 2021

Kimya doedagen 26/27 november 2021

Hoi allemaal!

Kim hier met een nieuwe blogpost.
Dit keer laat ik jullie het Doedagproject wat Fredy en ik bedacht hebben zien. Ik laat ook beide uitvoeringen zien, zodat jullie een idee hebben wat we ervan gemaakt hebben.

Het is een adventskalender/cadeautjeskalender geworden. 
Het designpapier wat ik heb gebruikt is van UHK, Art Journal. Dit is eigenlijk gericht op journals, maar voor beide kalenders (zoals je dadelijk gaat zienπŸ˜‰) ook erg goed te gebruiken.

Als basis hebben we heel veel kraftpapier gebruikt, zowel voor de kaft als voor verschillende doosjes binnenin. Als rug voor de kaft hebben we ribbelkarton gebruikt.
Op de kaft heb ik verschillende lintjes gebruikt, bruin organzaopengewerkt kant en jute touw.
Met structuurpasta en het Dutch Doobadoo mask art stencil bakstenen heb ik een achtergrond gemaakt. Hierop heb ik een grote doily gebruikt. Daarop heb ik een eco label geplakt met een label uitgeknipt uit het designpapier. In de hoekjes heb ik een kleine doily gebruikt, die ik in vieren gevouwen heb en hierna in 4 stukken geknipt heb.
Ik heb ook bloemen met stamper gebruikt in het crΓ¨me en lichtblauw
Een sticker mag natuurlijk ook niet ontbreken, hier heb ik 'Dit kado is speciaal voor jou' gebruikt. Papierlint mag natuurlijk ook niet ontbreken bij mij, dit is een stukje tekst met 'Enjoy' erop. Naar links steekt nog een blauw bindertje met de tekst 'Especially for you' erop. 


Aan de binnenzijde hebben we gebruik gemaakt van veel Kimya materialen, denk aan envelopjes, zakjes, lintjes, stickers, kaasdoek, rietjes, plakparels, tickets en doilies. 
Ik licht nog een paar producten uit. Ik begin met de rietjes, ik heb gebruik gemaakt van kraftrietjes, een stukje jutetouw eromheen, een plakparel erop en je hebt een stukje geweldige aankleding. De tickets met 'Admit one' erop vind ik ook superleuk om ergens achter te steken of op te plakken. Ik heb ook nog een plankje gebruikt met 'geniet ervan' erop. Verder heb ik nog wat etiketten gebruikt, 'Lief kado', 'Dit leuke pakje is voor jou' en 'Een kadootje speciaal voor jou'. Op het pergamijnzakje en het vlakke zakje heb ik ook nog gebruik gemaakt van jute mini bloemetjes, die eet ik volgens mij. πŸ˜‚

Nu hebben jullie volgens mij genoeg gelezen, nu tijd voor foto's!







Fredy heeft van UHK, Christmas gebruikt. Zij heeft er een echte adventskalender van gemaakt. Deze is ook echt te gek geworden, zo mooi! 




Nou, dit was mijn allerlaatste blog voor dit jaar! Volgend jaar zie je me vast weer voorbij komen, of je nu wil of niet. πŸ˜‰
Alvast hele fijne feestdagen en een goed uiteinde! πŸŽ„πŸŽ‡

Tot de volgende..!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten