Volgers

maandag 6 september 2021

Special Moment..

  Hoi hoi, 


Tadaa, hier is Kim weer met een nieuw blog op deze mooie maandag 6 september.
Ongeacht het weer, voor mij betekent het een stukje meer vrijheid, de zomervakantie is nu namelijk echt ten einde hier! 👯 En begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou het allermeeste van die twee kids van mij, maar het vergt ook een hoop geduld en aanpassingsvermogen, dus nu heb ik weer me-time. 

Deze keer heb ik voor mijn DT-maatje Fredy een cadeautje gemaakt. Fredy was onlangs 40 (!!!) jaar getrouwd en dat verdient natuurlijk een cadeautje. Als basis heb ik de grootste kraft envelop met japanse sluiting gebruikt. Hierin heb ik aan een zijde een venster ingesneden, daarachter heb ik een stuk mica geplakt en daar achter weer een stuk vloeipapier met daarop een stempel van Gummiapan, Have a nice day. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, Secret Place. Deze heb ik als deur open gesneden, dit geeft een heel leuk effect. 

Op de achterkant heb ik een soort bakje gemaakt van kraftpapier waarin ik een album heb gemaakt. Als basis heb ik een kraft envelop met japanse sluiting gebruikt, deze envelop heeft een formaat van een slimline kaart. Het album is ook in slimline formaat gemaakt, ik heb hierna 2 enveloppen van Studiolight, CD36 met geschulpte sluiting en CD37 met rechte sluiting uitgestanst, deze aan de envelop gelijmd als een soort zigzag model en dan heb ik er ook een bruine theezak zonder venster tussen gelijmd. Zo heb ik een slimline album met diverse producten gemaakt. 



In de grootste kraft envelop met japanse sluiting heb ik nog een grote persoonlijke kaart gemaakt met een foto van hun bruiloft. Deze heb ik aangekleed met een doily, een stukje van een mini vlaggenlijn, een stuk papierlint met especially for you erop en met de stitched letters & numbers van Elizabeth Craft Designs heb ik '40 jaar' gelegd.


Met de stitched letters & numbers van Elizabeth Craft Designs heb ik de namen van de man van Fredy en Fredy uitgestanst, dit heb ik dubbel laags gedaan, een keer in het kraft en eenmaal in het roze. Dit geeft een speels effect en het lijkt alsof de letters meer diepte hebben.
Ik heb er nog een zeshoekig etiket opgeplakt met special moment erop.



Hier heb ik op de kaart de stans heartbeat van Sizzix gebruikt. 


Hier heb ik van Studiolight mal CD38 het kaartje gebruikt om met de stitched letters & numbers nummer 28 op te plakken, de dag dat ze getrouwd zijn.



Hier heb ik de sluiting van de CD37 gebruikt onder en boven en deze aangekleed met wat jute bloemen en een jute vlinder. Verder heb ik bij de onderstaande foto's nog wat etiketten gebruikt, zoals dikke kusall you need is love wine en mijn favoriet ben jij.








Dit was mijn blogpost voor deze maand, laat je me even weten wat je er van vindt?
Altijd leuk om een reactie te lezen.

Tot de volgende!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten