Volgers

maandag 28 juni 2021

Oud in een nieuw jasje; Scrap en Bep

 Goedemorgen allemaal,


Kim hier met de scrap en bep van 9 juni jongstleden.
Deze scrap en bep is eigenlijk al van bijna 4 jaar geleden, uit 2017, maar deze stond nog niet op film.
Hier heb ik dus een filmpje van gemaakt.
Het pakketje is nog steeds te bestellen, wil je hem ook, dan kan je hem hier vinden.

Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Graphic 45, de lijn Elegance
Dit is echt een supermooie lijn, althans dat vind ik dan. 

Op de voorkant heb ik een Gummiapan stempel gebruikt, tijd voor thee met een koekje
Ik heb ook een stukje papierlint met 'Enjoy' gebruikt, b
loemen van Florella, stempels  van de set 'Tea Time' van Craft Emotions, een doily, een blister in de vorm van een mok en als sluiting een kanten lintje.


Op de volgende pagina's heb ik nog diverse dingen gebruikt, ik licht sommige dingen even uit. Verder zeggen de foto's genoeg toch? 
Wat heb ik nog meer gebruikt? Een satijnen strikje met daarop een plakparel, wat rietjes en een filigraan vlinder.
Kaasdoek mag natuurlijk ook niet ontbreken, evenals de vlaggenlijn voor de thee-party.








Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Heb je hem in 2017 al gemaakt of heb je hem nu gemaakt?

Tot de volgende..!!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten