Volgers

dinsdag 3 september 2019

Just for you..

Hoi allemaal,

Dit keer een zelfgemaakt mini album met diverse enveloppen en zakjes.
Ik doe mee op een Facebookpagina (Scrappen en beppen) met een grote swapronde. Swappen is eigenlijk een soort van ruilen.

'Zomaar iets leuks', heet het. Je krijgt dan 3 mensen toegewezen naar wie je zomaar iets leuks kan sturen. Dit is vrij in te vullen, als het maar zelfgemaakt is. 


Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay en van de Action.
Het gaas, kaasdoek komt van
 Kimya creatieve verpakkingen vandaan. (www.kimya.nl)
Ik heb de voorkant vrij rustig gehouden, want ik schatte zo in dat degene voor wie ik het maakte daar niet zo van houdt.
De voorkant is op een vierkante kraftenvelop gemaakt.


Aan de binnenkant heb ik kraftzakjes en een loonzakje gebruikt. Deze heb ik beplakt met designpapier. Ik heb het albumpje niet zo druk en vol geplakt, aangezien ik het papier erg druk vindt.
Ik heb mezelf hier wel echt mee uitgedaagd, want dit is zo niet mijn papier 😂



Deze stempel heb ik ooit gekocht op de Art Specially in Nijkerk, gewoon een lekker algemene tekst voor iemand die je niet (goed) kent. 


Zo ziet het middelste gedeelte eruit als de zakjes opengeklapt zijn.
Ik heb er labels ingemaakt en deze bestempeld. Op een label heb ik een kraftetiket geplakt, die komen ook bij Kimya vandaan.



In het loonzakje heb ik ook weer een label gemaakt en daarop ribbelkarton, een stuk washi-sheet, een soort van pijl van Studio Light en een stempel van Stampin' up.



De achterkant mag natuurlijk niet onbeplakt blijven, voor mij is dit altijd een soort van 'handtekeningplek'. Hier plak ik altijd mijn naamstempel op, dit maakt het extra persoonlijk.
Ik vond het heel erg pittig om te maken, voornamelijk door het dsp dat ik gebruikt heb, ik werk persoonlijk het liefst met zachte kleuren en mooie designs die minder strak zijn.
Tot de volgende..


Liefs,

Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten