Volgers

woensdag 25 september 2019

7 Tags of Christmas! Dag 3!

Hallo!
Daar ben ik weer!

 
Vandaag dag 3 bij Kimya '7 tags of Christmas'!
De komende week heeft 1 van onze teamleden dagelijks een tag gemaakt in een kerstthema.
Vandaag is het thema:

 ~ VINTAGE ~

Je kunt gezellig mee doen; je krijgt een week de tijd om met het thema van de dag een tag te maken. Tot en met 30 sept heb je de tijd deze tags te plaatsen onder het evenement van de betreffende dag. Natuurlijk hoef je niet elke dag mee te doen, maar hoe meer je maakt, hoe meer kans op een prijs! Bij voldoende deelname wordt er voor elke dag / thema een prijs weggegeven. Voorwaarde is wel dat er Kimya artikelen verwerkt worden op je tag......minimaal 2!

Ik was zo enthousiast dat ik maar 2 tags heb gemaakt, dag 1 met als thema sneeuwvlokken en deze, dag 3, samen met Anja.

Anja en ik hebben dus het thema VINTAGE. Je mag alles op je tag gebruiken wat oud is, wat oud lijkt of wat je door inkt oud gemaakt hebt, zoals kant plaatjes en zachte pastel tinten.
Je mag je voorbeeld hier plaatsen: https://www.facebook.com/events/2335043696746516/

Dit is mijn tag geworden:

Ik heb het nieuwe papier van Mintay 'Cozy Evening' gebruikt, ik ben zo verliefd op dit papier! Mooie pastelkleuren, zachte kleurtjes en lieve en mooie afbeeldingen! Mijn favorietje op het moment!
Zoals je ziet heb ik de tag met verschillende lagen designpapier beplakt, een doilie ertussen, een plaatje erbij, wat stansjes erbij, een paar supermooie lintjes, een paar belletjes, wat parels en een hyacinth en je hebt een supermooie tag!

Hier zie je een mooie houten embellishment in de vorm van een engel en het leuke hieraan is dat de engel er ook in past, deze heb ik alleen niet gebruikt. Je ziet het niet goed op de foto, maar ik heb het rondje met gesso bewerkt, zodat hij een wat zachtere uitstraling krijgt. Hieronder bij de kerstboom is het beter te zien. Deze komt uit hetzelfde doosje.


Supermooi lintje! Dit is een van de nieuwere lintjes die bij Kimya verkrijgbaar is, echt een hele mooie kleur en in de vorm van sterren. Ik hou van sterren! Hierop dus de kerstboom die uit hetzelfde doosje als de engel komt, alleen hier heb ik de boom gebruikt, niet het rondje waar hij in past, leuk hè?


Hier heb ik twee linten aan elkaar gestrikt, een groen lint en een wit organza lint, ik heb daaraan twee kleine belletjes gehangen, als je met de tag schudt, dan hoor je ze!

Als laatste detailfoto heb ik voor jullie de hyacint, deze is niet perse kerstig, maar ik vond hem er wel super bij passen, vooral omdat hij wit is.
De hyacinten zijn in verschillende kleurtjes verkrijgbaar!

Nou, ik hoop dat je wat inspiratie hebt opgedaan om je eigen VINTAGE tag te maken!

Tot de volgende..!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten