Volgers

maandag 23 september 2019

7 Tags of Christmas! Dag 1

Hoi hoi!
 
Vandaag dag 1 bij Kimya '7 tags of Christmas'!
De komende week heeft 1 van onze teamleden dagelijks een tag gemaakt in een kerstthema.
Vandaag is het thema:

SNEEUWVLOKKEN

Je kunt gezellig mee doen; je krijgt een week de tijd om met het thema van de dag een tag te maken. Tot en met 30 sept heb je de tijd deze tags te plaatsen onder het evenement van de betreffende dag. Natuurlijk hoef je niet elke dag mee te doen, maar hoe meer je maakt, hoe meer kans op een prijs! Bij voldoende deelname wordt er voor elke dag / thema een prijs weggegeven. Voorwaarde is wel dat er Kimya artikelen verwerkt worden op je tag......minimaal 2!
Ik heb dus het thema SNEEUWVLOKKEN en je mag je voorbeeld hier plaatsen https://www.facebook.com/events/1171614809708167/

Dit is mijn tag geworden:


Zoals je kan zien heb ik de tag op een sleetje gefotografeerd. Deze is uit mijn eigen collectie.
Ik heb een ouwetje aan designpapier gebruikt, 'Silver Bells' van Kaisercraft. Ik blijf hem mooi vinden en sttt.. Hij was nog gloednieuw 🙈, dus nu werd het wel eens tijd om het blok  eindelijk te gebruiken.
Ik heb een oude stans van Joy Crafts, uit de serie 'Winter Wishes', de cirkel van de sneeuwvlokken. De grote sneeuwvlok is ook van Joy Crafts, 'Ice Crystals'.
De parels zijn eigenlijk van een koord, 'Svenja', maar ik heb er twee los geknipt en erbij geplakt. 


Hier heb ik de 'Cirkle' blister van Tonic Studios gebruikt. Deze zijn echt ideaal, er zit een ronde stans in de verpakking en blisters, zo zit je altijd goed. Ik heb de blister gevuld met parelmoerkleurige ijssterren. Zo is het een schud-tag geworden.



Door het gat van de tag heb ik twee linten gestrikt. Een zilver glitter lint, 'Cursa' heet het en daarom heen een wit organza lintje.


Op de sneeuwvlokkenkrans heb ik nog parelmoerkleurige ijssterren geplakt, dit geeft net dat beetje extra, wat meer aankleding.

Dit was dag 1 van de '7 tags of Christmas'.
Wat vind jij ervan?

Tot de volgende!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten