Volgers

maandag 10 juli 2023

Liefde past niet in een kast, maar eten wel!

 Goedemorgen allemaal, 

Hoe gaat het? 
Sommige van jullie zijn al gestart met de zomervakantie, wij moeten deze week nog, donderdag is de laatste dag en dan hebben mijn kinderen vakantie! Hebben jullie plannen voor de zomer?

Wat ik vandaag aan jullie wil laten zien is een soort buffetkast met aan de achterkant een bakje gemaakt waarin een album zit.
Het bovenste deel is gemaakt van twee kraftdoosjes met venster
Het onderste deel van de kast is met een bruin luxe doosje gemaakt. Het designpapier wat ik gebruikt heb is uiteraard van Mintay, deze keer is het Nana’s Kitchen. Ik heb gebruik gemaakt van het blokje van 15x15cm, het blok van 15x20cm en de Paper Elements, ken je die laatste? Dat zijn die-cuts maar dan in de vorm van labels, envelopjes en andere bijpassende vormen en afbeeldingen, ideaal, scheelt een hoop geknip. 😉

 



Op de kast heb ik als handvatten bronzen greepjes gebruikt, twee knopjes en een doossluiting. Er zit een strikje op in de kleur lime juice met daarop een plakparel en aan de rechterkant heb ik een hartjesslinger geplakt.
De plankjes in de kast zijn gemaakt van bruin kraftboard.
In de kast staan verschillende soorten maten flesjes die ik gevuld heb met koffie, thee, suiker, chocolademelk, zoetjes en discoballetjes. Er staat ook een houten label in waar ik een etiket met ‘Do what you love, love what you do’ op staat en ik heb er een stuk jute touw door gestrikt. Er staat ook een plankje in met ‘geniet ervan’, deze zijn zo leuk en zo divers te gebruiken! De rest heb ik gevuld met plaatjes die ik uit kon knippen uit het designpapier.






Het album bestaat uit bruin kraftboard, een zak met blokbodem en kraftpapier, dit alles tot een album gebonden met de owire rings met behulp van mijn zutter. Als rug van het album heb ik donkerbruin jute gebruikt. Op de kaft heb ik een doily gebruikt en weer een plankje, maar dan de rechthoekige uitvoering. Het album is aan de binnenkant nog niet gepimpt, dit komt pas als ik eruit ben of het een receptenboek wordt of een foto album. Misschien maak ik er wel een fotoalbum van met recepten die ik ooit heb gemaakt. 😉


Dit was het weer voor mij vandaag, wat vinden jullie ervan?

Tot de volgende!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten