Volgers

donderdag 7 februari 2019

Fotolijstje!

Vandaag is mijn moeder jarig en daar hoort natuurlijk een zelfgemaakt freubelwerkje bij! 
Deze keer heb ik gekozen om het vrij simpel te houden.

Ik heb een fotolijstje van de Ikea gepimpt met het supermooie papier van Prima, Tella Zeal! 
Echt zo’n mooie kleurencombinaties, je kan er iets liefs mee maken, maar ook wat stoerder zoals ik voor mijn mannen heb gedaan.


Zoals je kan zien heb ik beide zijden hetzelfde gepimpt.
De bloemen komen uit dezelfde lijn, ook al zijn het stoere kerels, ik vond deze bloemen er wel bij passen. Dit breekt het geheel en doet wat lieflijker aan. 
De lijn heb ik aangeschaft bij Kimya verpakkingen, die hebben zoveel papier en embellishments etc van Prima! Dat is echt een van mijn favoriete papiermerken!


De takjes en love zijn van Stampin’ up, pas nieuw uit de well written serie.
Geweldig!

Wat vinden jullie ervan?

🖤


2 opmerkingen: