Volgers

vrijdag 9 mei 2014

Happy Easter!

Op de Art Specially beurs had ik de Dutch Doobadoo mal van het vogelkooitje gekocht.
En het mooiste hiervan: Het was bijna Pasen!
Een mooie gelegenheid dus om de vogelkooi om te toveren in een paasvogelkooi!
Als basis weer begonnen met kraftpapier.
Ik had besloten om de rest van de vogelkooi met roze(tinten) te pimpen.
Eerst begonnen met alles over te trekken en uit te knippen.
Ik heb een paar veertjes uitgestanst, bloemetjes uitgezocht, een bijpassend lintje gekozen en een stempel gepakt.
Ik heb ook een bloemetje uitgestanst en deze zelf tot een roos gevormd.
Een soort boetseren met papier.
Kijk hoe mooi, net echt!

Ik had een soort van houtkrullen op de kop getikt.
Deze heb ik als basis gebruikt om onder en in het vogelkooitje te leggen.
Dit vind ik echt een 'vogelkooi-effect' geven.

Ik had echte paaseitjes gekocht om erin te leggen en weg te geven.

Ik heb uiteindelijk 5 van deze kooitjes gemaakt, voor mijn moeder, schoonmoeder en mijn vriendinnen.
Allemaal wel in een andere kleur, anders werd het ook maar een saaie boel.
Dit is het kooitje uiteindelijk geworden!
Cute hè!
De materialen die ik gebruikt heb:
Dutch Doobadoo - Vogelkooi
Joy Crafts - Bloemen 6002/0156
Joy Crafts - Veren 6002/0292

Zwaai zwaai!
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten