Volgers

maandag 7 september 2020

Happy me-time!

 Hoi lieve Kimya volgers!

Wat fijn dat jullie er weer zijn!

Vandaag is het mijn beurt om weer iets te laten zien.  
Ik heb een verjaardagspresentje gemaakt.

De basis bestaat uit twee bruine vlakke zakken en wat cardstock.
Van het cardstock heb ik een bakje gemaakt. Hierin heb ik een klein albumpje gestopt, wat ik gemaakt heb van loonzakjes. 

Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, Lady.
De hoofdkleur is donkergroen met veel zachtroze bloemen, veel damesachtige taferelen, kaptafels, strikken, parfum, pumps, jurkjes etc. Ik ben normaliter niet van het groen, maar ik ben echt verliefd op deze lijn! 

In de open zijden van de vlakke zakken heb ik mini cadeautjes gedaan, een maskertje en een reep chocolade, verwenmomentje voor jezelf! 😉

Als aankleding heb ik veel Kimya producten gebruikt. 
Lintjes, kaasdoek, doilies, kraft papierlint, jute band cotton mesh, jute bloemetjes, kraft bindertjes met de tekst 'especially for you', wat etiketjes, een jute vlinder, pailletten, pergamijnzakje en de 'Old tab' stans van Gummiapan. Kan jij ze allemaal vinden? 




Dit was mijn bijdrage voor september, vertel je me wat je ervan vindt?

Tot de volgende!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten