Volgers

maandag 3 februari 2020

Wie jarig is trakteert!

Hoi allemaal,

Mijn zoon is op 1 januari 5 jaar geworden.
Hier moet natuurlijk op getrakteerd worden!
 Ik heb een traktatie voor de juffen gemaakt. Hij heeft twee juffen, eentje voor vier dagen in de week en de ander werkt alleen op dinsdag in de klas.
Ik heb een theezak in kraftkleur met venster gepimpt voor de juffen.
Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Prima Marketing, Spring Farmhouse. 


Het designpapier heb ik in twee banners gesneden en die heb ik op een doily geplakt.


Hierop heb ik een stuk papierlint met de tekst 'Especially for you' ook als banner geknipt en over de andere banners geplakt. Daarop nog een blanco kraft etiket waarop ik mijn zoon zijn eigen naam heb laten schrijven, zo wordt het nog persoonlijker.


Ik heb een rietje schuin afgeknip aan beide zijden en dan nog een keer door midden geknipt.  



Deze heb ik bij elkaar gebonden met een crème kleurig 'Hip Hip Hooray' lintje.

Deze is er in 3 verschillende kleuren, crème, zeeblauw/petrol en marble roze.



Achter de rietjes heb ik een bruin label gestoken met daardoor een nastro shining cage roze lintje die weer bijeengebonden is door een stukje jutetouw. 


Achter het venster van de theezak heb ik met mijn fuse tool een schudzakje gemaakt.
Hier heb ik oranjebruine pailletten in gedaan. Dit geeft net dat beetje extra!



Helemaal onder aan de zak heb ik een ronde, papieren kraft guirlande gebruikt als slinger waarop ik zelf 'Hoera' heb geschreven.

Zo heb ik een mooie gepimpte verjaardagstheezak gemaakt.
Ik heb er alleen geen thee in gedaan, maar diverse chocolaatjes.



Dit is de traktatie die we samen gemaakt hebben. 
Autootjes zelf ingekleurd met daarop ook weer een blanco kraftlabel.


Wat mij betreft een geslaagde traktatie, zowel voor de kindjes uit de klas als voor de juffen.
Wat vind jij ervan?

Tot de volgende!

Liefs,

1 opmerking: