Volgers

dinsdag 17 december 2019

Bloghop!

Bloghop!

Jaaa!! Eindelijk! Na lang wachten is het eindelijk weer zo ver.
Het is weer bloghop tijd bij Kimya!!
Deze keer de laatste scrap en bep die jullie ook hebben kunnen maken.
Dit is mijn tweede blogpost als lid van het designteam.
Superleuk, maar nog steeds een beetje spannend!

De uitdaging was om aan de slag te gaan met de scrap en bep en er uiteraard iets moois van te maken.

Wat is de bedoeling van een bloghop?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. 
Als het goed is ben je als eerste begonnen op het Kimya blog en kom je net van:

Monique

Nou..

*Tromgeroffel*

Dit is hetgeen wat ik ervan heb gemaakt.
Zoals jullie mogelijk wel weten ben ik groot fan van het designpapier van Mintay.
De lijn die ik gebruik heb is Christmas Stories. Echt supermooie papiertjes! 😍
Op de voorkant heb ik een oudje gebruikt van Joy Crafts; Sending Messages, Through the year. Dit zijn stansen van iedere maand. De ijspegels komen ook van Joy Crafts af, deze gebruik ik in de wintermaanden ook zooooveel en de sterren zijn uit de lijn Vintage Flourishes, erg leuk, maar helaas niet mega goed te zien, ze bollen een beetje op als je ze opplakt, zodat je een 3d-ster krijgt. I love sterren! 😍




Als je het album openslaat zie je het volgende, allereerst hele lelijke, maar oh zo handige magneetjes. Ik ben ik niet, als ik de magneetjes er wel op moest plakken, omdat er anders teveel lagen designpapier tussen zaten. 🙈 Dat is dus iets minder mooi, maar ach, het blijft handgemaakt hé. Ik heb hier de zelf ontworpen stempels door Monique, met de aangeleverde teksten van Tiets gebruikt van Gummiapan: Make it a December to remember. Hoe toepasselijk is dat!
Onderaan heb ik mijn favorietje lintje gebruikt, je raadt het al, het sterrenlintje.



Hier heb ik ook een zelfontworpen Kimyastempel gebruikt en wat etiketten die bij Sinterklaas passen. Wij hebben namelijk op 1 december Sinterklaas gevierd met opa en oma. Verder heb ik nog wat jutetouw, kaasdoek en organzalint gebruikt. 




De volgende pagina is wederom een Sinterklaaspagina.
Ik heb hier een loonzakje gebruikt, een klein kraftzakje, twee doilies en weer een superetiket, zoals je kan zien! Onder het loonzakje, deze kan je naar boven klappen, zit nog een stuk designpapier verstopt, dit plaatje vond ik wel toepasselijk bij het etiket.




Dan komen we aan bij 12 december; Feest!  heb ik geschreven op de kraft guirlande, mijn jongste zoon is namelijk 12 december 3 jaar geworden, dus we hebben een feestje gevierd.
Ik heb een grote doily op een stuk designpapier geplakt en deze rondom uitgeknipt en hierna versierd. Rechtsonder in de hoek zie je ook weer een stans, de boom, van Joy Crafts, uit de Happy Holidays lijn op een label van Gummiapan geplakt. Hier ook weer zo'n gave Kimyastempel gebruikt!



Dan verspring ik naar de kerstdagen, deze moeten natuurlijk nog plaatsvinden.
Ik ben benieuwd wat voor gezelligheid er hier plaats zal vinden, weet jij al wat je gaat doen met kerst?
Hier heb ik een loonzakje, een cd-hoes, een doily, witte belletjes en roestige belletjes gebruikt. Het zijn allemaal labels of envelopjes die je eruit kan halen en zoals je kan zien, waar je nog foto's in kan doen.
Wat een mooi papier hé, dat papier heeft weinig pimpen nodig.






 Aan het einde van het album zit een flinke flap die bij elkaar gehouden wordt door een organzalintje.


Als je hem openvouwt, dan zie je dit, een pocket waar je ook weer bonnetjes, foto's, envelopjes, tasjes, boekjes, labels etc in kan stoppen.
Ik heb van de pocket een schudkaartje gemaakt, allemaal mooie sterretjes erin.


In de pocket heb ik het grootste label van Gummiapan gestopt en een klein kraftboekje waarin ik herinneringen kan schrijven of een kleine lay-out kan maken.
De sterrenstans is van Studio Light, leuk is hij hé!




Dit was mijn bijdrage aan de bloghop.
Je mag nu doorhoppen naar:


Martine

Hopperdehopperdehop,
vlug naar Martine, kom op!

Vergeet overigens niet als je langs alle blogs van de teamleden bent gehopt om te eindigen bij het Kimya blog:

Kimya Blog

En om overal een reactie achter te laten!


Laat je even weten wat je van mijn uitvoering vindt?
Dank je wel en..

Tot de volgende!

Liefs,

29 opmerkingen:

  1. Mooi papier groetjes Eugenie van Laaren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ja wie houd er nu niet van mintay.....
    Heel gaaf geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig,met mijn favoriete papier van Mintay.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou niet snel voor dit papier kiezen, te druk voor mij. Maar wat een mooi geheel zo bij elkaar.. ik ben om :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje mina hier word je toch hebberig van. Ik vind je magneetjes niet storend hoor en ook dit past weer erg mooi bij elkaar. Zulke albums zijn tijdrovend werk, maar dan heb je ook wat :) erg mooi gemaakt. Ook weer leuk om deze blog te lezen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geworden en vrolijke kleuren gebruikt. Ik had zelf alleen de letters “feest” niet zwart gemaakt , maar dat is persoonlijk hoor.
    Hij is verder prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha als je niks had gezegd over je magneetjes had ik ze helemaal niet gezien denk ik.... Maar een echte topper hoor Kim, op naar je 3e blogpost. xxx Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier weer een prachtig papier en je hebt heel mooi papier gebruikt. Dit geeft weer een heel andere uitstrling.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend album,met prachtig papier! Wat een geweldige details allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi papier, heel fris, waardoor het weer een ander effect krijgt. GR Jitske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo'n supermooi album, prachtig werkje, petje af....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi album.
    Leuke details en dit papier is al een blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I`m in love met dit papier...gaaf geworden Kim!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig boek heb je er van gemaakt en dat papier van Mintay super mooi , heb er ook wat vellen van.
    Weer veel te bewonderen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie warme kleuren en een prachtig cadeau voor onder de kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi! Ben zelf nu ook met dit papier bezig, echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook jouw bijdrage aan de bloghop is schitterend!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow ook al zo gaaf gedaan en dat papier schitterend.
    fijne dagen
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Kim...zo mooi en die kleuren geweldig en creatief!! Kanjer love it xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb jij ook een prachtig album gemaakt. Ik vind dat Mintay papier ook geweldig. Znde om er straks foto's overheen te plakken.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi feestalbum,mooi papier,en wat een leuke détails

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi album en ik heb wat genoteerd voor mijn lijstje, inmiddels lijst

    BeantwoordenVerwijderen